reklama

Zástup

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Kto ide so mnou?
Kráčam v zástupe duší,
atrament na mňa prší,
ruka mi stáva prázdnou.

Prázdnou mi tvár býva.
Želanie kamenie v očiach,
ani do kaluží nevkročia...
Plač, to pieseň vábivá!

V zástupe nikto rozdiel nepozná.
Jeden jak druhý, ruky v krvi.
Čistí nás sloboda? Neviem rozoznať.

Sadol si holúbok, sedí mi na pleci.
Spytuje sa ma, spovedá spevmi.
Praví, že zletel jedenásť zemí...
Horúcou nádejou žije predsi.

Predsi si nemyslíš, že chcem byť tu!
Dávno som stratila kľúč k životu.
Teraz preplávam...

Zlatíčko, slzou mi líce zmáčalo.
Mláďa, poznám ho pramálo.
Jak ho privialo, tak odchádza...
Zrovnám sa. Nejdem nachádzať.

Veronika 'Veve' Modravá

Veronika 'Veve' Modravá

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Zivot mne drti z kazde strany, snad si nemysli, ze se z toho poseru." Jan Werich Zoznam autorových rubrík:  Básničky

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu